Frida: Spårat med inlägg av mig idag

Jag har inte direkt haft något att säga idag och jag har inte haft någon speciell dag men de är kanske just därför jag sitter och nöter framför datorn. Men en trevlig dag trots allt måste jag säga!

Som sagt bar det då av till Smurf och där Tina, Matte, Anna, Lunkan, Tune och Jocke satt som på rad framför Teven för att följa Idol (Tur att bajs Erik klarade sig förövrigt). Som Tina redan skrivigt så hade Lunkan med sig en Sugpropp som vart väldigt omtyckt!!


Det blev riktiga sugmärken efter man använt den, som ni ser :)




Kom hem till pappa nu bara för några minuter sen och insåg att jag är ensam hemma. Det var sjukt länge sen jag var det sist och satan så skönt det är!!!!  Blir att sätta på en film nu och bara njuta av stunden.


snipp snapp snut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0