Frida: Tror att jag förstår hur det är att vara arbetslös

Vi var lediga idag från skolan för att i lördags så var det öppethus. Dagen har varit väldigt lugn och skön och spenderats i gott sällskap. Men ni vet när man är ledig så orkar man ju inte ta tag i något utan vill passa på att vila när man har chansen, och de var precis det jag gjorde idag. Det hela resulterade i en fin dag men en lite tyngre kväll. Eftersom jag inte varit tvungen att "använda" huvudet speciellt mycket idag så var jag väldigt väldigt seg på träningen och nu sitter jag och pluggar, vilket heller inte går särskilt bra. Plus att de är rätt mycket skola these days också.

Det sköna med det hela är iallafall hur schemat kommer se ut till våren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0