Frida: Världens bästa mamma!

Borta riktigt bra, trevligt, lärorikt, nervöst och spännande men hemma bäst

Hemma nu efter en lång helg i Finland och jag tycker texten ovan speglar resan rätt bra, verkligen många känslor under dom här 4 ½ dagarna! Och ärligt talat så har jag faktiskt längtat hem till min grabb här hemma och till mina Goa vänner trots att helgen har varit mycket trevlig och bra.

NU ska jag återgå till att vara social med Jesper, ni få hare så gott och jag återkommer med mer senare!

Måste tillägga att jag har nog världens finaste pappa som följer med på resan och är bara så bra! :) Grattis på Farsdagen pappa!

 


Kommentarer
Postat av: Elin

jag är så stolt Frida :-)

du rockar!

2009-11-09 @ 00:40:01
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0