Tina - äntligen sömn

Denna dag har jag verkligen tagit igen några timmar av sömn! Riktigt skönt måste jag säga. Så idag har det väl inte hänt så mycket spännande. Skjutsade John till ladan i morse, lämnade sedan bilen på mammas jobb och tog en promenad tillbaka till lägenheten. Sen måste jag säga att jag är väldigt nöjd efter träningen. Fick äntligen prova nya klubban och det kändes underbart sen var det sån härlig fart under spelet att jag bara log :D

En gröttallrik och en äggmacka senare sitter jag här och nöter lite dator. Men det blir att göra sig klar för sängen nu för i morgon väntar såklart innebandygymnasiet på morgonen och i veckan ska jag få några timmars vettig sömn.


NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0