Tina - gameday!

Länsderby ikväll, Skellefteå Innebandy - IKSU, Eddahallen 19.30! Men innan det har det hänt mycket sen sist, haha eller? Igår blev jag väckt av VF, tog en promedan i skogen med Malin och Anna och sen precis som Frida (& Emelie) for vi till Edda. Efter det skyndade jag ner till stan för att leta present till Mamsen men det jag sökte efter fanns inte någonstans..

Efter träningen tog vi en drive in på max, hämtade upp Nattis, begav oss till Örviken och såg hockeyn. Dock tre timmar senare än när matchen spelades men det är minst lika spännande när man inte vet vad resultatet blev! När jag ändå var hemma tänkte jag att det kunde ju vara en idé att ta upp bilen till stan för det kunde vara bra att ha den där. Allt går bra tills jag är vid morön då bilen bara lägger av eller njaa, inte riktigt. Den går fortfarande men när man gasar så hände det ingenting ( & jag lovar, jag hade en växel i). Vad ska jag göra? Mamma och pappa är långt söderut och kan inte hjälpa mig så jag ringer världens bästa David som så snällt kommer och bogserar mig klockan halv 1 på natten trots att han ska upp och jobba. GULD gubben. Så nu är det nog R.I.P blåa faran.

Idag blev vi bjuden på uppladdning inför match hos Anton och han bjöd på tacos! Mumma. Isac är förövrigt världens glaskit och nu har vi lärt han dansa också=D

Dags att springa ner och stoppa kläderna i torktumlaren, det vore olyckligt om mina matchkläder inte hinner torka.

innebandy_liten.jpg
Foto: Robert Granström Västerbottens Folkblad

TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0