Tina - give me a call, I miss you

Tyvärr har denna dag inte varit utbrottsfri vilket jag hade hoppats på men ibland dyker det upp saker som är väldigt irriterande. Men jag hann göra klart allt jag skulle göra idag. Eller nästan, rummet är inte riktigt klart men jag är hemma i Örviken nu igen och hinner göra klart allt i morgon. I morgon beger sig även mor och far söderut. Mamma ska först på kurs i Stockholm och beger sig sedan ännu längre söderut mot Göteborg och syster Frida, & pappa tar bilen i morgon eftermiddag och kör direkt till Frida. Själv hade jag inte tackat nej till en tripp söderut men jag har annat att ta hand om här uppe i norr. Fast vi kommer att få våran lilla semester om ganska precis en månad då vi åker ner på VM i Västerås! :D

OJ SÅ TAGGAD JAG BLEV NU, TJEJER!!! Men nu jag kom att tänka på massa annat jag måste ta tag i innan det... Huvva.

PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: Blondinbella

sämsta bloggen ever... jag tappar livslusten.

2009-11-12 @ 11:18:41
Postat av: Lolarn

blä bajs

2009-11-12 @ 11:23:44
Postat av: stureplans brat

o my god vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig

eh riktigt patetiskit bara..

ni får hundra flaskor skumpa om ni lägger ner den..

inte för att det syns på mitt konto men..

själv drar jag till Rom nu och bara steker,

Ciao

2009-11-12 @ 11:25:43
Postat av: Julia Stenmark

Tycker ni har en riktigt fin blogg :) INT!

2009-11-12 @ 11:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0