Tina - grattis på farsdag!

Grattis alla pappor!

Igår morse ringde dom från jobbet, igen, så jag fick hoppa in och jobba 7-12. Efter det for jag en sväng på stan, träffade mamma och pappa och mötte sedan upp Amanda.  Vi bestämde oss för att dra en liten impulsfest så vi for på coop och handlade mat och allt nödvändigt sedan begav vi oss hem till Amanda och körde igång. Det blev faktist en rätt lugn kväll, men trevligt var det :)

Idag är jag tröttare än medel efter att oväntat ha stigit upp klockan 7 för jobb två dagar i rad, sen fest och i morse klev jag upp 9 för att göra debut som coach! Syster Loella kunde inte delta på deras match så jag hoppade in och hjälpe Sara och vinst blev det, 5-3 :)

Nu väntar jag på mamma som ska hämta mig, ska hem till Örviken och fira pappa sen blire upp till stan igen där löpträning står på schemat..

ADJÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0