Tina - hejdå utväxt

Efter en dags jobb känner jag mig helt matt i kroppen, tredje dagen väckaren stod på 05.50 och i morgon är det dags igen. Av någon anledning ska jag jobba på en helt ny avdelning i huset som jag aldrig tidigare varit på. Förhoppningsvis är det bara positivt, då kanske jag får jobba lite där i fortsättningen också.

Direkt efter jobbet ska jag skynda mig till Stackgrönnan till syster som ska färga min utväxt, ÄNTLIGEN, men stora bokstäver! Det är på tiden. Är jag klar i tid och hinner så blir det bio, New Moon, men tar det längre tid än väntat så blir det att kika på innebandy istället. På kvällen är det Hockey sen ett lååångt avsnitt av Paradise Hotel som gäller ;-)

Kvällen har spenderats hos Lina med idolmys men har även kikat på senaste matchen mot Övik (söndagens motståndare) för att tagga lite och lära oss om våra motståndare ;) Lunkan fick även jobba lite under kvällen och masserade för fulla muggar. Vi provade även på en sugkopp (?) för bindväven som lämnade några misstänksamma spår efter sig.

 

Ungefär som i ungdomens mogna dagar ;)

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0