Tina - idag ska jag klara av det

Idag ska jag klara av att gå och lägga mig i riktigt bra tid! För det behövs, speciellt eftersom det står jobb på schemat i morgon 7-15. Jag jobbade även idag, mitt gigantiskt långa pass, 8.00-10.30 och när jag väl kom dit visade det sig att jag var dubbelbokad och behövde egentligen inte jobba. Sånt som händer, en liten slant får jag iaf.

Efter jobbet gick jag på stan och gjorde några ärenden, väl där träffade jag Frida så vi sällskapade en stund. Jag köpte Matrix värmeskydd för håret, örhängen och Dove Summer Glow (skönt med lite färg här i vintermörkret). När jag kom hem från stan somnade jag, vaknade och somnade lite till & från sådär och var bara allmänt slö ända till träningen. Väl på träningen gick det typ kung! Längtar till söndag då Övik ska få spöööööööö ;-)

sib_iksu_025.jpg
Foto: Robert Granström Västerbottens Folkblad

På söndag ska det jublas!

NIGHT

Kommentarer
Postat av: emelie

haha ja verkligen :D precis det är tur att man kan kolla på internet ;P men egentligen så är ju serien helt sjuk! men man kan ändå inte sluta kolla ;D

2009-11-19 @ 18:23:12
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0