Tina - I'm living for the only thing I know

Elin lyckades smita iväg i morse och jag märkte verkligen ingenting. Men jag vaknade däremot när mobilen vibrerade av ett sms från jobbet och nog blir man glad när man vaknar och inser att man ska få jobba onsdag och torsdag :) Men inte orkade jag ta tag i mitt liv då inte. Jag somnade om och sov ut, länge, för en gångs skull. Kläderna fick jag inte på mig förrän halv 5 och fram till dess hade jag städad läggan, diskat bort, rensat avloppen i duschen och tvättstället, tvättat sängkläderna, städat garderoben och fräschat upp mig lite. Många vuxenpoäng har jag tjänat ihop idag, lagade även överdrivet stor mängd middag idag för att göra matlådor.

Sen är ju frågan, var är halva laget? Vi var alltså 13 utespelare idag, lätt att hålla högt tempo? Nej. Hoppas alla tillfrisknar och tar sig till träningarna för på söndag ska vi krossa Övik!

Inget innebandygymnasium i morgon, Bobby är på kurs men jag och Anna tänkte fara dit ändå för att ställa in siktet och skjuta lite på Salo. Vad som händer resten av dagen vet jag ej, kanske en vända på stan.

Nu måste jag vika ihop min stora hög med sängkläder..

NIGHT


Kommentarer
Postat av: emelie

haha ja man är helt besatt ;) jo det är synd att programmen är så korta ;P

2009-11-17 @ 12:39:45
URL: http://heavencanwait.blogg.se/
Postat av: Maja.

Måste bara fråga i vilket lag du spelar i och vilken skola du går på? Såg "innebandygymnasium" bara och tänkte bara om det kunde vara samma som jag gick.

2009-11-17 @ 13:41:33
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0