Tina - jag mår som jag förtjänar

& jag mår som en gud!

Matcherna i Umeå igår gick bättre än väntat men ändå så räckte det inte hela vägen. Kvällen gick också bättre än väntat, eller går det att misslyckas med en kväll med laget, förfest hos Lina & gratis utgång på station? Tror inte det. Tyvärr så tog jag inga bilder som jag kan visa men jag hoppas ni klarar er utan! Sliten som jag var efter att ha stigit upp klockan sex och spelat tre matcher så höll jag ändå gnistan uppe rätt bra där men i slutet av kvällen började det gå trögt. Att köa på max i sju år var inte riktigt min grej så jag skippade nattmaten och begav mig hemmåt, somnade och vaknade upp i morse slut i kroppen men ändå på topp.

Såg "Vem kan slå Filip och Fredrik" ikväll och jag måste säga att dom är ju inte smarta någonstans när tanken är att man ska dyka i en pool som inte är djupare än typ 1,5 meter? Även att Peter Forsberg var med och jag måste säga att jag älskar hans ögon!!! Dom är sjukt tuffa.


Ryktet säger att han är uttagen till landslaget. Hiss eller diss?

Näe jag ska försöka ta mig i säng i tid för en gångs skull (vilket det känns som att jag säger rätt ofta men aldrig lyckas med). Fast jag säger lycka till när det är CSI och Criminal Minds i natt.

NIGHT


Kommentarer
Postat av: Anonym

hiss!!!

2009-11-06 @ 16:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0