Tina - livet är inte rättvist

men man måste acceptera det, göra det bästa av situationen och njut!
NJUT FÖRTUSAN, jag gör då det =D

I morse vaknade jag av ett sms från Malin som undrade om jag skulle följa med till Byske idag så det var bara att upp och hoppa, slänga i en tvätt i maskinen, piffa upp denna slitna krigare och sätta sig i bilen. Anna och Lunkan hängde också på;-) Väl i Byske insåg vi att vi hade ingen lunch i magen så vi stannade på ica för att handla och det blev tacos med chockladpudding som efterrätt. Proppmätta som vi var tog vi oss ut på en promenad för att sedan bänka oss i soffan för att kika på tv, amerikansk fotboll, i hopp om att förstå oss på reglerna...

Ikväll har jag som sagt jobbat och skulle då missa derbyt Gamla stan - Skellefteå IBS så Anna fick direktrapportera. Ett derby som verkade väldigt jämt så när jag slutade slängde jag mig på cykeln och skyndade iväg för att hinna se den spännande avslutningen. Men icke. Direkt jag kommer dit, 10 min kvar av sista, så gör Gamla mål, sen igen, & igen. Och där dog spänningen. Fast det blev lite irriterat och en hel del utvisningar. Gamla gör mål i öppen kasse och punkterar matchen.

Nu slänger jag mig i säng, upp 05.15 i morgon för att först skjutsa hem mamma sen jobba 06.45-17.00. På kvällen blire häng med Elin ;*


Lunkan & Malin (som egentligen inte borde vara så främmande här på bloggen..)

Lunkans överdrivet generöst hackade gurka

Muuuumma

En mysig bild på jag och Charlie, dock gammal men vi sällskapde idag också så jag tyckte den passade in!

NIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0