Tina - make it happen

Gårdagen var en liten slappardag men som ändå fullspäckad. Började självklart som alla andra tisdagar med innebandygymnasiet på morgonen sedan käk på a-torp. Sedan for jag och hälsade på både syster Linda och syster Loella på deras jobb :) Tanken var att jag skulle hem och ta tag i lägenheten och få den att se någorlunda ut men inte blev det så inte. Jag, Malin och Erik for istället till Natta och David (fast ingen av dom var hemma HÖHÖ) och såg film, dom åt pizza och jag åt morötter. Innan träningen for jag och hälsade på duktiga mamma som passar på att jobba över nu när pappa är borta i några dagar. Väl på hennes jobb passade jag även på att sola vilket gav mig lite tidsbrist till träningen men jag hann!

Som jag nämnde för några dagar sedan hade jag beslutsångest om vilken klubba jag skulle använda och i går på morgonen hade jag bestämt mig. Jag kör på canadien. Men vad gör jag då på träningen? Jo, jag skjuter av den förbannade klubban (jag skyller på dig Fabian)!

Sitter hos Malin nu, har sovit här och vi har ätit go' frukost och bara chillat. Men sen så måste jag förbi Team och fixa en ny klubba sen får vi se om jag slänger mig i solariet och steker mig en gång till.

Sedan vill jag önska Frida och Emelie lycka till i Finland! & 2 inlägg per dag Frida... Vi får se, men jag ska försöka ;-)

Nu ska man försöka piffa upp sig lite lagomt för att visa sig ute sen drar vi nog iväg :)

SOLONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0