Tina - paradise hotel

Jag tog mig upp ur sängen i morse igen, tack och lov. Efter jobbet cyklade jag vidare till campus och såg innebandy, fast jag egentligen ville till kaplan men ingen ville följa..

Nu ikväll har Elin kommit på besök och vi tog oss en långpromenad på 1,5 timme med ett stopp på Maxi mitt i allt och jag måste säga att man kan fynda en hel del där! Nu sitter vi och trycket satsumas, ostkrokar och mackor a la Tina. Efter att ha sett första avsnittet av Paradise Hotel har vi konstaterat att detta kan bli en mycket intressant säsong! Nu ska jag fortsätta vara social med Elin som även ska sova här, myspys. I morgon tänkte jag vara duktig och städa men även ha en liten "ta hand om mig själv dag" och bara ha det skönt.

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0