Tina - robinson

Efter en rätt så (läs SJUKT) tuff dag på jobbet begav jag mig till Torpvägen till Frida för att se hockey, eller det som var kvar av matchen. Vi beställer hem mat som Elin och Thomas hämtar när dom kommer från jobbet, & OJ vad jag vräker! Gott var det och inte hade jag räknat med Cheescake till efterrätt men nog rymde jag en bit, självklart.

Vi tog en sväng på coop där jag inhandlade TRESemmé schamoo och balsam i hopp om att det ska kinga och nu sitter jag och Elin här bänkade framför Robinson med en påse naturgodis i näven. Båda är helt slutkörda så det blir nog att slagga tidigt eftersom båda ska upp och jobba i morgon.

& ni som festar ikväll, take a shot for me ;-)

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0