Tina - sämst i världen...

...på att lägga sig i tid!

Men jag jobbade som sagt till 16 sen for jag och lämnade igen en klubba på team eftersom pappa lyckats få tag på klubborna jag egentligen vill ha :) KING. Efter middagen begav jag mig till Edda för att se IBK och vikariera som flickvän till Jesper (jag ska alltså föreställa Frida) och ställa upp och jobba i fiket. Vilket gick bra, jag kingade. Typ. Eller det borde jag ha gjort om man litar på några anhöriga på jobbet som gav mig beröm och tyckte jag sken upp som en sol och hade det perfekta servitris leendet! Hmm... Haha.

Efter matchen blev det en sväng på frasses sen for vi till Anna och såg Idol. & jag måste erkänna... Erik ♥

Vad händer i morgon då? Den som lever får se.

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0