Tina - Skellefteå tar 3 poäng

Nu har AIK:s j18, j20 och A-lag tagit tre poäng idag och i morgon är det våran tur! Förhoppningsvis. & idag har jag laddat med jobb, som gick bra trots allt sedan färgning av utväxten, tyvärr ingen New Moon för jag hann inte men istället blev det innebandy. Kvällen fortsatte i temat sport, efter innebandyn for jag och såg j20:s tredjeperiod och efter det som tidigare nämnt for jag till Anna och såg AIK spöa HV. En snabbtitt på Robinson sedan for jag hem till Örviken för första gången på typ, över en vecka.

Jag ska skynda mig i säng för att få många timmars sömn och min första sovmorgon på flera dagar. I morgon ska jag vara utvilad, och i morgon ska vi krossa Övik!

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0