Tina - live your life

AIK fullkomligt krossade Luleå och jag bara njöt! Vi ( jag, Elin, Anna, Malin & Maja) våldgästade Frida och Thomas för att se hockeyn, medans dom bara skulle se en period för att sedan se bio. Som tack för att vi fick komma bakade vi en morotstårta till dom :) Av någon anledning känner jag mig hemma hos dom, lite kul sådär. Kan ju tyckas skumt att vi är där när dom inte ens är hemma. Men vi är ett skumt gäng ;-)

Idag har det storhandlats. Fyllt kyl, frys och skafferi så det finns gott om mat. Plus massa andra nödvändigheter som rengöringmedel, trasor, plastpåsar, tändare osv men även mattor och dukar för att göra det lite mer mysigt och hemtrevligt. Mina vuxenpoäng bara flödar nu! Jag köpte en blomma som jag planterat & förhoppningsvis kommer jag lyckas hålla den vid liv. Mamma var tveksam till valet av att köpa en levande blomma eftersom den troligtvis kommer att övergå till död inom en snar framtid så att satsa på en död (=plast) direkt vore kanske smartare. Men vi chansade och förhoppningsvis lyckas jag hålla den vid liv!




Tänkte bjuda på en bild på mitt hår som jag färgade i lördags.


& nej, jag orkar inte dra till med en pose. Inte min grej.

NIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0