Tina - trött som få

Jamen nog failar jag redan första dagen med att skriva två inlägg. Men igårkväll när jag kom hem efter träningen så ville jag göra mamma sällskap istället för att sitta vid datorn och så blev det. 

Jag for ner på Team igår och visst är det så lämpligt att dom inte har klubban inne i butik och måste beställa så jag får vänta 1-2 veckor.. Som "tröst" for jag och solade, & nej jag håller inte på att bli ett solariumfreak utan jag kör två intensiva så det ska sitta så nu ska jag inte sola på ett bra tag.

Kroppen känns inte riktigt på topp och igår på träningen fick jag ont i halsen och var helt slut i kroppen men jag hoppas kunna hålla mig frisk!

Nu väntar frukost sen en sväng förbi A-torp för att senare träna hos anton och ikväll står innebandy på schemat.

HAREHOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0