Tina - we look pretty happy

Min dator är i stan. Jag är i Örviken. Denna dator laggar. Jag blir inte glad. Men det finns annat att glädjas åt!

Dock, blä för att tvättmaskinen här hemma är trasig vilket innebär att jag måste tvätta mina träningskläder för hand.. Mumma. & i morgon är det städning här hemma på schemat, det ska inte finnas nått att klaga på.
Eftersom det failade i kommunikationen idag så har jag tyvärr inga löparskor eller vad som kan tänkas behövas med mig så morgondagens löptur får väl bli en promenad eller nått.

Nu ska jag bege mig ner och tvätta som in the good old days.

NIGHT EVERYONE


P.s. Tänkte bara tillägga att i dagens samhälle tycker jag att alla ska äga en mobil, iallafall alla som kan tänkas vara i behov av att komma i kontakt med mig. D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0