Tina - when the lights goes down

GOd afton!

Igårkväll fick jag ett samtal från Elin Lundholm och hon undrade om jag vill följa med till Piteå idag och bada. Jag hade två val, fara till Piteå och bada eller kratta löv hemma? Valet var inte så svårt. Morgonen gick inte direkt som en dans på rosor (försov mig eftersom mobilen dog, tvungen att fylla luft i däcket på bilen, spaken till vindrutetorkarna lossnade så jag var tvungen att köra utan i regnet till stan, lämnade in timrapporten och snackade med chefen om att det dragits alldelens för lite skatt och listan kan göras längre) men efter ett tag tog jag mig in till stan och sen bar det av.

Väl framme på Äventyrsbadet tycker vi det ser oroväckande mörkt ut och visst är så fallet! Det öppnade inte förrän 4!!! Jahap, vi drar oss in till stan och fördriver lite tid, jag shoppar loss på Dollar Store och måste sen ta bussen hem för att träna medans dom andra stannar kvar och badar.

Det ser ut som att en bomb har exploderat här i lägenheten så jag måste städa. Vi får se om jag orkar med det ikväll eller om det blir morgondagen syssla. Eller först är det innebandygymnasiet i morgon sedan vill jag besöka en skola för det är fiskpinnar och potatis! Grymt gott.



NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0