Tina - wow, en tvättmaskin!

Dagen har sett ut som tidigare nämnt, jobb 7-15, träning men sen kom en liten överraskning, eller två stycken. När vi kommer ner till omklädningsrummet så kopplar dom in tvättmaskinen (ÄNTLIGEN), som Frida nämnde då. Kul, för jag har längtat! Sen har ju AIK spelat ikväll och jag och Malin var sugen på se den men visste inte vart. Tur hade vi för Thomas, fader till Frida var och hjälpe till med tvättmaskinen och efter lite gullande (behövdes dock inte mycket, hehe) så skulle vi få fara dit och kika. Frida å andra sidan höll till hos sin mor nån mil bort så vi hängde själva med Tompa. & förlåt Frida, vi har ätit upp halva din limpa som du bakat... Thomas tinade upp den och trodde det var en sockerkaka men insåg sedan vad det var! Men god var den :D

Blev inkallad på jobb i morgon, 7.00-16.15 och jag jublar! På kvällen blir det nog att hjälpa Sara att coacha deras 13-åringar igen, kan bli spännande. Själv kommer jag knappt ihåg hur det var att spela när jag var 13 år? Haha jag önskar det hade varit filmat! Skulle nog vara en upplevelse att se.


Hur gammal kan jag ha varit där? Haha..

NIGHT

Jag räknar dagarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0