Frida: Allt för laget

Jag tycker bilden nedan beskriver väldigt bra vår inställning idag på matcherna, Kriga! Men bara för att man jobbar hårt så behöver man inte vinna matcher, man måste ju göra mål också...


För er som inte ser vad det är så kan jag tala om för er att det är ett sår och en bula


Det blev 2 förluster och en oavgjord för oss på vår resa ner i Sverige (Så långt ner som Umeå;)) och med det gick vi inte vidare.

Det är en väldigt trött och sliten Frida som har tvingat sig själv att skriva ett inlägg måste jag medge. Längtar så sjuk mycket efter att verkligen inte ha någonting alls att göra, bara chilla och vila. För det är något jag inte alls har hunnit med att göra på lovet.....aja jullovet nästa!

Näe nu ska ja sova tidigt för en gång skull!
kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0