Frida: Allt i ett

Måste säga att förutom förlusterna i helgen så har det här varit den bästa helgen på väldigt länge! Har hunnit göra så mycket plus lite till och bara trevligheter också. Fredagen spenderades som sagt med Tina. Vi lagade middag, åt godsaker och for på ladan och såg hockey.

Lördagen började med match mot Endre, där vi trots förlusten spelade riktigt bra, vi kunde faktiskt lika gärna tagit 3 poäng. På kvällen åt jag GOmiddag med familjen och trampade sedan över älven till Linas Place och såg 17 again med några brudar från laget (det skrattades, de vill jag lova!!). Kvällen slutades hos Jesper och det är ju aldrig fel :). På söndagen hade vi också match vilket heller inte slutade så kul, menmen va gör man då Jo man tar sig samman och gör något roligt på kvällen för att glömma bort det. Så jag bjöd mina kära vänninor Anna och Julia på mat och hade riktigt trevligt. Senare på kvällen tog vi oss en sväng med bilen och landade hos Niklas Hammarbäck som hade besök av Chrille J och David L, trevligt trevligt. Kvällen slutade som lördagen, hos Jeppe.


De är korta drag av min fartiga och riktigt lyckade helg (minus ni vet vad).
Hoppas ni haft de lika bra som jag!


Tagen från Västerbottens Folkblad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0