Frida: Fame

Kom just hem från ett bio besök, jag och Marica tog oss an musikalen Fame. Man kan ju inte annat än gilla dans och musik filmer och självklart gillades ju denna också! Så om ni har lite att göra någon kväll eller om ni bara vill bli på bättre humör så rekommenderas den starkt.

Förövrigt är jag trött som aldrig förr (kan bero på nattens pluggeri, kan bero på längtan efter morgon dagen..vem vet)

Imorgon : Vakna -> Springa -> Handla -> Gör mig i ordning -> Tagga -> Fara till Amanda och ha en grymt trevlig kväll


Just nu:
Ber om att Jesper ska vara frisk imorgon, så ja får spendera lite tid med honom!

Sen hoppas jag att min käre vän ovan också ska bli frisk och slippa influensan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0