Frida: Julstämning i bergsbyn

Jag vaknade i morse och det var hur varmt och skönt som helst, i vanliga fall är jag rätt frusen av mig men eftersom de var typ 32 grader inne så mådde jag rätt bra. När jag legat och dragit mig en lång stund tog jag mig samman och började göra frukost, hemma gjort mjukbröd (mjuktjockar kaka som de ibland kallas) som vi alltid brukar göra när vintern börjar komma. Så lite julkänslor börjar komma in i huset i bergsbyn, kanske lite tidigt dock.

Har även hunnit med att:
-Se två avsnitt av Privileged
-Göra ärenden på stan
-Agerat personlig tränare

Fortsättningen av kvällen:
-Mat
-Löpning
-Styrke
-Innebandy träning
-Plugg?
-Mer avsnitt av P

I'm looking forward to it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0