Frida: När är det min tur att överraska

ni vet på morgonen när man vaknar, sängen känns så skön, man känner att älsklingen ligger bredvid en och man vill bara mer än allt annat ligga kvar i sängen hela dagen. Sen inser man att man har prov samma dag, prov dagen efter och sen en hemtenta som ska vara inlämnad om två dagar, om ni inte känner igen den känslan så kan jag förklara för er att det är sjukt tungt!

det ändå som får en att se ljuset längst bort i tunneln är innebandyn, alla härliga människor och Jesper
(haha möjligtvis lördagen också, eller vad säger du Tina ;) )

vädret är ju heller inget att hurra för!!

Näe nu ska jag hugga i geografin -> träning -> geografi -> kanske sova, få se om jag hinner



lille katt, lille katt, lille söte kaatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0