Tina - and off we go

God morgon gott folk. Jag hade hoppats på lite sovmorgon med icket. Bror Jonke ska vara uppe i stan strax efter 10 så jag ska åka med då. Åker nämligen till Mora idag, bortaturné så jag blir borta hela helgen!

Som sagt var jag på stan med Elin igår och jag hade ju sagt att jag skulle stänga igen plånboken. Men kunde jag hålla mig? NÄE. Fast det var faktiskt en t-shirt som jag tittat på länge och var nu nedsatt 75%. & för att vara helt ärlig så köpte jag två stycken, likadana, fast i olika färg.. Men jag är nöjd! Det inhandlades också en ansiktskräm men det är ju nödvändigheter som ändå är ett måste. Fast jag fick överge Elin strax innan 3 för då väntade jobb 15.00-21.15, vilket innebar pengar = mindre skuldkänslor.


Denna plus en likadan då, fast i rosa.

Fika sen beger jag mig mot stan, måste inhandlas lite mat till färden också. Bussen går 12.00. Får se hur det blir med uppdatering i helgen men datorn är då med :)

BABY GOODBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0