Tina - back to school?

Sitter på anderstorpskolan och gör Natthalie sällskap, snyltat lite av deras mat har jag också gjort trots att jag redan ätit lunch en gång. Fast då fanns det en anledning, förutom att jag var hungrig. Pappa kom och hämtade mig vid 9 sen for vi upp på ladan och tränade. Lite snabba fötter, lite trappor, hopprep cykel osv. Provade även på bänk! Jag är dock ingen stjärna... Men träning ikväll igen så mat behövs. Tråkigt att Frida fortfarande är sjuk och inte kan träna, saknar min radarpartner ♥

Ska ringa Karma igen sen för att kolla om håret har kommit. Vill ha nu!

Ett besök hos mammas jobb måste jag också göra. Håller på att få en visdomstand och tandköttet har blivit infekterad så jag ska dit och spola eller vad man nu gör? Ringer mamsen nu då...

SOLONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0