Tina - jag gillart

Nu ska jag updatera lite på riktigt för en gångs skull.

Matchen igår ska vi nog inte prata om, men efter den for jag och Malin upp på ladan för att se AIK och den matchen finns det väl inte heller så mycket att säga om. ELLER. Jag och Malin lyckades få sittplats ;D Haha i början på andra så stod vi som längst uppe vid gången och då kommer det två herrar och tycker att som ser ju ändå rätt bra därifrån och vill då ge jag och Malin sina sittplatsbiljetter, för det är ju närmare till puben längst uppe på stå ;) TACKARTACKAR!

Dagen har i stort sett spenderats på stan och inte kom jag hem tomhänt inte. Ett svart långt linne (egentligen klänning?) med som silverringar längs urringningen från Gina som kommer att bäras i morgonkväll för då äre lagfest hos Linis! Fast först ska vi till umeå och spela j-sm kval.

Kvällen då, den har spenderats hos David och Malin har bjudit på cesarsallad till middag, gottigott. Sedan fredagsmys och idol. OH SNAP.

Får se om det är dags att börja dra sig hemmåt, ska vara på edda 7.15.

ADJÖKENS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0