Tina - turen vände

Ligger här nerbäddad i sängen framför tvn med en kopp te och hårdmacka. Det gillas här i mörkret och kylan. & jag känner mig mysig :)

I morse gick jag och Malin på en liten prmenad och tog sen en tur på stan. Jag tänkte chansa och gå på Din Sko för att se om dom fått in fler skor och när jag kommer in ser jag att det bara finns två par kvar. Synd tänkte jag, men smart som jag är kollar jag storleken ändå och nog är ett par av dom storlek 39, precis det jag skulle ha! LUCKY ME. Turen slutar inte där, väl i kassan får man 10 & rabatt om man blir medlem, ja tack sa jag, log och skrev under;D Mor min gillade båda skorna jag ville ha så hon har tänkt köpa dom från Scorett om det kommer in storlekar ;-) Gillas.


My precious

Hämtade även mitt smink och den nya mascaran gillas! Provade på vattenfast i hopp om att inte bli så svart under ögonen och efter en dusch så är jag inte svart alls plus att ögonfransarna inte klumpat ihop sig=D Lovely. Väl på stan fick jag dock med mig en tröja från Gina också (förlåt mamma), men den var på rea och jag har velat ha en sån länge!

I morgon blir det stan med Elin fast då ska jag stänga igen plånboken!

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0