Tina - oh brother

Jag måste säga att jag har mina stunder då jag glänser till. Som i helgen när vi var på väg till Falun och stannade på typ sverigen största outlet (?) Lager 157 i Sågmyra. Väl där så var jag inte sugen på att shoppa till mig själv utan till min bror! Så när vi lämnade affären innehöll min kasse en kofta plus ett läderarmband till min bror! (+ett svart baslinne, en bok, 5 trosor, 3 sockar och ett armband till mig...)


Min brors kroppsbyggnad liknar lite mer en pinne jämfört med min men ändå lyckades jag hitta en storlek som passade ;D

Min glänsande tid slutar inte riktigt där. Det är ju som sagt ib-gymn. med Frida i morgon halv 10 men för att vara en snäll syster far jag till stan en timma tidigare för att skjutsa min bror.

Oj vad man kan överraska.

Nu blire sängen, faktiskt.

NIGHT again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0