Tina - sängen?

Det var riktigt länge sen jag låg i sängen så här tidigt, men jag är helt slut!

Dagens match då... ja, vad finns det att säga. Inte mycket mer än förlust med 6-3 och att det kunde nästan ha slutat hur som helst. Men vi släpper det och taggar om för morgondagens match mot Falun!

Kvällen har varit rätt så underhållande. Först matlagning - tacopaj och jag måste säga att det var riktigt gott! Självklart bänkade vi oss framför tvn för att se fotbollen. med bär och glass i pausen som efterrätt :) Sen så har Lina har blivit rätt utsatt ikväll, en söt liten tjej med många mediciner... ;-)

Näe, nu äre benen i högläge och godnatt för mig som gäller!

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0