Tina - schleeeten

Jaha kul... Jag hade skrivit ett så fint inlägg igår just när jag skulle sova men så slutade internet fungera så det försvann och efter att ha bråkat med internet en kvart gav jag upp och somnade istället.

Men jag kan säga att lördagskvällen var awesome! Jag var dock rätt schleeeten igår så efter att jag jobbat for jag och handlade sen drog jag iväg till Häggis, käkade gottigott och såg film i form av Wolverine. Filmen var helt okej, kändes dock som att det inte hände alltför mycket? Men kroppen... Den gjorde mig mållös mer än en gång (på ett positivt sätt) !

Sitter nu hemma i Örviken, har jobbat 10-12 (långt pass?) men ska snart upp till stan igen för att fara ut och springa sedan jobba 16.30-21.15. Tråkigt att jag missar träningen, jag älskar träningen efter lagfest då man får höra allt snack och alla detaljer om hur det gick alla;D





Jag tror att dessa två bilder sammanfattar kvällen ganska väl!

Får se om jag hittar några fler smaskiga bilder sen ;-) För nu måste jag dra iväg till stan igen!

TJING


Kommentarer
Postat av: Elin

jag tror det var där mina leggings sprack....

2009-10-19 @ 21:36:40
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0