Tina - what to do?

När vi var till Piteå så hittade jag faktiskt mig ett par snygga kängor på Scorett. Köpte dom även om dom var på gränsen till för små men jag chansade och slog till för att sedan kanske kunna byta storlek här i Skellefteå. Insåg sen att jag var tvungen att ha en större storlek för att rymma en tjockare sock nu i vinter. Väl hemma i skell besöker jag Scorett men till min besvikelse finns skorna bara i storlek 36! & så små fötter har jag tyvärr inte. För att skicka ett par skor från ett annat Scorett skulle kosta 150 kronor. Yahap.

Går sedan förbi Din Sko och hittar ett par andra kängor jag fastnar för & självklart med den turen jag har så är dom slut i min storlek! Yahap.

Får sedan beslutsångest om vilka skor jag ska köpa. Be syrran köpa ett par från Scorett i Götet och skicka upp eller vänta tills dom får hem på Din Sko? Sedan har jag ju ingen aning om vilka som passar bäst för jag har inte kunnat prova nått par i rätt storlek. Yahap.

Skulle gärna visa hur dom såg ut men av någon anledning så finns ingen av skorna ute på deras hemsidor? Yahap.

Jag får grubbla vidare på det här...

NIGHT

Kommentarer
Postat av: Cecilia

ta kort på dom och visa!

2009-10-07 @ 08:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0