Frida: All alone in a big empty house

Sitter här och väntar på maten, blir bullens korv med bröd, MmMm Favoriten! Känns som jag har fått väntat i en evighet men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, som man brukar säga.

Så ser kvällen ut:
inget
inget
inget

Vi kan alltså konstatera att min kväll är väldigt tom. Hade igentligen en massa planer med tjejerna i klassen och med innebandylaget men när kroppen säger stopp så är det stopp. Så det blir tvn och jag ikväll, hoppas den har något bra att erbjuda!


Angående igår så kan jag inte annat än att uttryckta mig som Tina gjorde, Gårdagen gillades! God mat, trevligt folk och dåligt bowlingsspelande. Tänker dock inte uttala mig om vem som vann och vem som kom sist, tycker inte det speglade det fina spelet vissa hade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0