Tina - 3 points goes tooo, Skellefteå!

Där satt den;D Vinst och tre poäng, tre riktigt sköna poäng! Totalt krossade Lockerud med 12-5 & efter gårdagens uddamålsförlust känns det här riktigt bra måste jag säga.

Sitter hemma i Örviken & ser film med mor. Dock inte världens bästa film, dubbad? Men jag gör det för sällskapet :)

Beställde ny plattång har jag gjort också. Behövdes, kortslutning i min förra? R.I.P Sugen på köpa löshår är jag också:D & färga & klippa DÄR tog pengarna slut! Näe, vi får se hur jag gör men jag är som sugen på piffa upp mig lite ;-)

Vi får se vad som väntar morgondagen, som arbetslös har man några timmar över.. Orkar kroppen och vill min ljumske samarbeta blir det nog en träningsvända hos anton, annars kanske jag tar tag i mitt rum hemma i örviken och storstädar där. Återgår till filmen nu.
 
NIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0