Tina - 38 timmar kvar

Snart smäller det! 38 timmar kvar till seriepremiär & jag taggar :D Vi invigde omklädningsrummet idag och jag gillart!

Mycket förberedelser inför helgen. Idag har jag bland annat pusslat ihop ett bildspel i PowerPoint som ska rulla under matcherna.

This years photo

Känns som att jag har inte så mycket mer att säga, ska försöka fatta mig kort för en gångs skull. Kan dock säga att det skulle inte sitta helt fel med lite Mmmm, Marabou ;-)

I morgon blir det iaf fika klockan 2 hos Lina som fyller år, efter det blir det att handla för att sedan bege sig till Häggis där det ska lagas mat, mysa, se på gamla matcher och ladda inför helgen :D Får se om jag hinner med ett besök på stan med Kåggan också.

Lördag - Skellefteå IBIF-Pixbo Wallenstam, Eddahallen 15.00
Söndag - Skellefteå IBIF-Lockerud, Eddahallen 13.00

Jag tycker ni ska infinna er där då! ;-)

NIGHT

Kommentarer
Postat av: emelie

tack så mycket, förresten lycka till ;)

2009-09-18 @ 10:58:24
URL: http://heavencanwait.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint kortet blev:) Syntes inga spår av vår klassiker;P

Tufft med dubbelmöte! men jag kommer att hålla tummarna:D

stor kram

2009-09-18 @ 17:39:23
Postat av: Jennifer

Sjukt snyggve! Och bra krossat mot lockerud ;) Tagga till nästa nu!

2009-09-21 @ 10:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0