Tina - a bump in the road

Min plattång kom igår, YEEEY ;D & nog duger den, uja.

Gårdagen gillades. Först mötte jag upp Frida på stan vid 6, käkade på Lilla Kina (friterad kycklig, ris och sötsur sås ♥). Tog sedan min nya racer, även kallad cykel, och pinnade på till Bowlingkompaniet där vi mötte upp Robin och Jesper. Kunde efter detta konstatera att alla har vi olika talanger och bowling är inte en av mina! Efter en vända på coop for vi till Jesper, såg Men In Black II och hade trevligt :)

Mamma ville ha hem mig till Örviken så nu ligger jag här i sängen och myser lite. Måste dock skynda mig nu, ska ut och springa > duscha > äta > möta Cecilia på stan > fotboll klockan 2 > hockey? > får se vart kvällen bär ;-) 

HAVE FUN EVERYONE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0