Tina - battlefield

Sitter hemma i Örviken, huset är tomt, jag en ensam, det är mörkt, kallt och jag vet inte riktigt hur man får igång värmen, jag har ont i halsen och jag vill ha mat. Det är just i den här situationen som jag inte vill vara ensam, jag vill tänka på annat. Vill inte sitta i ensamheten och låta tankarna flöda iväg. Blä.

Dagens humör

I morgon spenderas dagen förmodligen på Edda, ska träffa Frida där 10.00 och kika på Intersport Cup. Får se om jag orkar ta mig upp och springa innan det. Kanske blir att lacka nästa varv i omklädningsrummet också.


Förhoppningsvis morgondagens humör

Ska krypa ner i mörkret nu under världens mysigaste täcke och förhoppningsvis slumra in, fort, för att sedan drömma mig bort. & förhoppningsvis dit jag vill att drömmarna ska leda ;-)

NIGHT


Kommentarer
Postat av: Frida

Det är dessa gånger du ska ringa din kära syster:) Hoppas du känner dig bättre idag. Jag saknar dig sjukt mycket. Stor kram!

2009-09-06 @ 16:57:35
Postat av: E.k

2009-09-06 @ 18:00:42
Postat av: E.k

2009-09-06 @ 18:00:42
Postat av: elin

detaljer ;)!

hoppas du mår som en gud idag

2009-09-06 @ 18:01:05
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0