Tina - beeeep

Beeptestet gick bättre än väntat och då kändes det till och med som om jag skulle kunna klara mer en dag då mina ben är lite mer på topp. YEEY

Min plattång har skickats nu så jag hoppas att den ligger och väntar på mig i brevlådan i morgon, skulle passa perfekt eftersom jag är hemma i Örviken nu. Blir nog en tripp på arbetsförmedlingen i morgon, ursch vilken ångest jag har över det...

Positivt är dock att Kåggan och Häggis vill hitta på något i morgon och inte tackar jag nej till det inte ;-) Fast om Amanda vill fara och sola (för tredje dagen i rad) blir jag nästan deprimerad... Jag vill också bli fint solbränd och fräsch men nej då ska man just behandla med Voltaren som innebär att man måste undvika sol och allt sånt. Även två veckor efter avslutat behandling! :O Så jag kör på Dove summer glow istället ;-) HÖHÖ

Ska slagga nu. Har dock glömt mitt täcke i stan så jag får klara mig utan mitt älskade prasslande täcke i natt (U)

NIGHT


Kommentarer
Postat av: e.l

haha tina checka in videoinläggen på min blogg från studenten ;)

2009-09-23 @ 15:05:57
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0