Tina - before I find my prince

Pratade just med en kär vän som flyttat till Norge och det får mig att tänka lite. Gör jag rätt val som stannar här och satsar på innebandyn? Jag skulle gärna resa runt men jag vet inte när jag skulle få chansen att spela i elitserien igen så jag litar på löptränare Peter som lovar att man hinner satsa och sen resa runt och leva livet utan bekymmer :) Angående satsningen kan jag säga att än så länge har jag gått ner 3 kg än så länge, får se hur detta slutar.

Min kära vän Jessica "Jeggan, Jeggis" Gyllenberg ska även flytta till London och jobba. Så i tisdags samlades vi ett gäng brudar och myste, spelade spel och sa ajdö till vår alldelens egna stjärna *

Onsdags arbetade jag några timmar på Brogården för att sedan bege mig till omklädningsrummet och slita lite. Har nu lackat allt ett varv, får se när det blir av att lacka nästa. Sedan äre upp med alla bänkar och krokar så är vi i stort sett klara :)

Tog en löptur idag innan jag drog kosan in mot stan för att möta upp Frida och köpa en present till Kåggan (den tredje kaggen som är på vift). Hon fyller nämligen år i morgon! GRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS :D Så det blir att springa runt på Boda i morgon och på kvällen nalkas fest hos NattyG. Jag börjar dock klockan 7 på lördag så det blir inget party för min del. Men jag har passat på att måla naglarna ikväll för lite fin måste man ju ändå vara i morgon ;-)

Ska nog krypa ner snarast möjligt, sömn står högt uppe på behovslistan, börjar även få lite ont i halsen ;S Får inte gå och bli sjuk nu! Så nu kryper jag ner under mitt mysiga täcke, 2 1/2 men börjar nu också :)

NIGHT

Kommentarer
Postat av: P

Hihi de ær jag som ær din kæra væn =) kom hit!=)

2009-09-08 @ 23:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0