Tina - fly me to the moon

Sitter hemma i Örviken, känns som det var en evighet sen jag var här.

Läggan har dock fått sig ett minus. DVDn är nämligen trasig! Hade länge längtat efter att få se filmen Taken som alla snackar om. Så jag hyr filmen och när vi sätter oss och ska se filmen så hackar det och hoppar hela kapitel. Rengör skivan gång efter gång men inget hjälper. Vi packar då ihop och beger oss till Häggis och ser filmen ;-) Äntligen fick jag se filmen & jag måste säga att den var riktigt bra! Kvällen var stjärnklar & mysig och jag njöt av varenda sekund :$

Träningarna i veckan har känts riktigt bra, jag känner mig pigg och det rullar bra! Fick dock ett besked idag som jag inte riktigt var lika nöjd över.. Men jag hoppas det löser sig & jag kan köra på igen som förut!

JAG LÄNGTAR SJUKT MYCKET EFTER PREMIÄREN I HELGEN!!! & omklädningsrummet är i princip klart och det blir skitsnyggt ;-) Ni kanske får en skymt av det i Norran i morgon om inte så kommer jag att lägga ut några bilder sen när det sista detaljerna är färdiga :)

Just nu är det mycket i mitt liv som är på topp nu & jag är på topp. Glad som få med ett leende på läpparna!

Ska krypa ner under mitt mysigt prassliga täcke nu

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0