Tina - HEJA AIK

Blev blixtinkallad på jobb idag (14-21.15) som innebar att jag missade träningen, vilket kanske egentligen var bra så att min ljumske fick vila. Med det innebar även att jag missade derbyt mellan AIK-Luleå som jag tänkt se. Tråkigt, men dom vann! & jag tjänade pengar;D

Den tidigare oplanerade helgen ser ut att bli fullspäckad. I morgon ser det ut att bli bowling (& kanske middag?) med Frida, Jesper och några fler som jag inte har så stor koll på. Lördagen spenderas med Cecilia, först ska vi se FF (blir min första match, typ någonsin...). Fick även erbjudande om middag och mys hos Elin på lördagkväll, får se hur vi gör ;-) Bror min har även match lördag och söndag så nog kommer man säkert hänga på ladan lite också. Göra om vardagsrummet här hemma ska jag också göra, kanske för en liten slant eller två ;-) Hinner jag börjar jag med det projektet i helgen :)


Saturday honey ;-)

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0