Tina - Jamen det är ju kul...

... att man vaknar upp med en fet vagel i ögat!



& jag som tänkte ta spelarfoto idag. Men jag får be till han där uppe att svullnaden har gått ner till i morgon så att jag kan ta kort då istället.

Samtidigt så är jag ändå nöjd att jag har en vagel. Kan låta dumt, ja. Men när jag var liten så brukade min syster F och hennes kompis B alltid vara "sjuka" samtidigt. När B hade halsfluss fick F en vagel i ögat, istället för halsfluss, typ. Så nu när alla går runt och är sjuka är min vagel min halsfluss, varav anledningen till att jag är nöjd :) Om ni fattar? ;-)

Var på vårdcentrael i morse istället för igår eftersom jag jobbade. Men väl där fick man väl inte fram något vettigt utan det lät snarare som vanligt : "Det kan vara det eller kanske det, eller jaaa... Jag har aldrig sett det där förut. Men vi skriver ut kortison som du får smörja med i två veckor och är det inte bra får du återkomma!" Har man hört den förut kanske?

Löptur > Käk > Träning > Möte > Klubbkväll på Team? > Hitt på nått någon?

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag förstår precis vad du menar:P men sköna är dom inte! Vilken kroppsdel var det du var på VC för?

Stor kram från många mils avstånd

2009-09-10 @ 13:56:01
Postat av: NATTA

hahahahaha, snyggve;)

2009-09-10 @ 16:05:13
Postat av: Tina

F: Hahah nej dom är verkligen inte sköna!

Jag var på VC för utslag på armen.



N: TACK!

2009-09-10 @ 22:10:27
URL: http://trekaggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0