Tina - let's have some fun this beat is sick

Nyss kommit hem till Örviken efter ett besök på bion! Fick äntligen se Flickan som lekte med elden, blev dock inte lika imponerad som jag trodde att jag skulle bli. Men bra var den ändå :)

Dagen har känts som en typisk "bakis-dag" trots att jag inte drack en droppe alkohol igår. Men jag låg kvar i sängen lääääääänge, såg sedan innebandy x 2, mat från viking, hockey, slööööö, sen bio.

& min nyktra gårdag då. Jag & Cecilia for och såg FF (min första och förmodligen sista match jag såg). Spänningen var totaldöd i denna måstematch då dom låg under med 4-0 efter 30 min... Hade tio gånger hellre sett Morön som verkade vara en riktigt nagelbitande match! Efter det blev det även lite hockey. Kvällen spenderades hos ElinB i Ursviken där det lagades mat och kikade lite på inspelade matcher. Vi upptäckte även den roliga funktionen att spela tillbaka i slowmotion vilket resulterade i årets skratt! Fram mot midnatt beslöt vi oss för att köra lite Burträskbingo. Knasiga uppdrag där tyvärr alla inte gick att utföra.. Men detta var en dag med många plus!

Morgondagens största plus är match!! Dalen borta, spännande ;-)

NIGHT

Papi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0