Tina - muummma

Dagens + & -

+Fika på Wayne's med en gäng härliga brudar, med gott fika & massa tjejsnack
+Kommit fram till viktiga slutsatser här i livet som jag grubblat över
+Innebandy
+Börjat planera helgen & den ser ut att bli helt okej!
+Gillar att mysa med stora halsdukar

-Min plattång har inte kommit
-Min överansträngda ljumske har utvecklats till en riktig sträckning
-Rätt slö i allmänhet
-Sötsug
-Arbetslös

+/- 0 men vet ni vad, detta känns ändå som en +dag! Som man brukar säga, glaset är halvfullt.

Nu
NIGHT


Kommentarer
Postat av: emelie

fan ;P men jag provade lägga in det igen så du får se om de funkar nu :)

2009-09-24 @ 11:10:43
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0