Tina - på topp

Just nu då känns det mesta på topp, av den topp som jag orkar med just nu så att säga ;-) 

Jag känner mig riktigt duktig idag, började med en löprunda i morse och efter det så har jag städat hela lägenheten, renbäddat och tvättat. Träningen gick helt okej och jag hade mer ork än väntat & just nu känner jag mig inte alltför trött och slut heller :)

I morgon beger jag mig till Edda halv 9 för att joina Frida på hennes IB-gymnasium eftersom hon är alldelens ensam! Hoppas jag tar mig upp och inte stänger av väckaren i sömnen, vilket har börjat bli en dålig vana. Fast Amanda lovade att ringa och väcka mig för att sedan komma förbi här innan hon går till Edda, så nog ska jag ta mig upp! ;-) Sedan får vi se om jag tar tag i omklädningsrummet när jag ändå är där, beror på om jag får tag i några gasmaskar!


En snygg smurf förra gången vi lackade ;-)

NCIS nu

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0