Tina - sista dagen, typ

Fick mysigt sällskap igårkväll i form av en Natthalie. Det var inte igår om vi säger så vilket resulterade i massa tjejsnack och min tidiga kväll blev senare än tänkt. Men inte klagar jag när man har trevligt ;-)

På IB-gymnasiet idag krossade dom yngre = jag & Frida dom äldre = Anna & Elin! Jag vann även en cola, höhö. Tog sedan en powernap och återvände till Edda för att lacka. Nu är allt lackat och klart, bara två väggar som ska målas en vända till sen upp med bänkarna. Gud så skönt det kommer att bli när allt är färdigt.

Ska snart bege mig till Edda, för tredje gången idag, & springa och jaga en vit liten boll.

HAVE FUN EVERYONE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0