Tina - you say it best, when you say nothing at all

Sitter och ser Notting Hill, mysig klassiker som jag dock gärna hade bytt ut mot Taken. Alla snackar om att den är så sjukt bra, jag vill också se! Men jag ska se, snart, hoppas jag. Snart.

Dagens jobb gick bra, skyndade iväg till matchen som i övrigt inte var alltför fartig som jag hoppats på att ett derby skulle vara. Men vissa stunder glimtade det till i mitt synfält ;-) Efter matchen for jag till Kåggis och kikade på hennes nya lägga, rånice :D Kan även meddela att hon snart, förhoppningsvis, kommer att vara mer aktiv här i bloggen eftersom hon fick sig en dator när hon fyllde år! Ska bara fixas med internet. Så snart har tredje kaggen återvänt :)

Det har jobbats i omklädningsrummet idag, dock utan mig men tjejerna (och Rickard) har gjort det riktigt bra och snart är det färdigt :D Inhandlat en fet stereo har dom också gjort, KING. Tror jag drar dit en vända i morgon och hjälper till med det sista.

Nu taggar vi seriepremiär nästa helg!

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0